Servicetjänster över telefon

JKRS Kundrelationer hjälper idag hundratals företag att nå ut
med information & bistå med hjälp vid olika typer av serviceuppdrag
över telefon.

Exempel på insatser vi arbetar med är:

- Kommunicera ut information till befintliga / potentiella kunder
- Följa upp olika typer av kundaktiviteter
- Genomföra olika typer av undersökningar
- Utvärdera era säljares insatser
- Informationsinsamling

Med mera. Vi är behjälpliga i de flesta fall där ni är beroende av en eller flera kompetenta
resurser som kan hjälpa er att nå ut med information och skräddarsyr tillsammans
mer er ett arbetsupplägg som passar er bra. Till er hjälp har ni en eller flera specialutbildade
Account Managers som utöver god serviceavana även har stor kompetens inom försäljning
vilket gör att ni kan kombinera serviceinsatser med exempelvis merförsäljning och samtidigt vara
säkra på att vi alltid lämnar ett gott intryck.

Kontakta oss på 08-121 05 900 för att höra mer om hur vi kan hjälpa er att på ett
kvalitativt sätt nå ut med vital information.



Uppdragsgivare
Ja! Jag vill veta mer!