Del av JKRS Talent

Managementprogram.

Hos oss värdesätter vi en positiv och familjär stämning, vi satsar mycket på vår arbetsmiljö och vi har många välkända och stabila kunder.

För oss är personligheten mer avgörande än ålder och andra oviktigheter. Det du inte kan, det lär vi dig. Det viktiga är viljan, engagemanget och drivkraften att vara med i vår fortsatta utveckling.

Hos oss jobbar vi som ett team och hjälper varandra för att nå våra mål. Vi har roligt tillsammans och stämningen är öppen och inkluderande. Vi ställer höga krav på oss själva som arbetsgivare eftersom vi är övertygande om att trivsel, tydliga möjligheter till utveckling och ett stort medarbetarfokus gör att vi växer.

På JKRS har vi ett internt utvecklingsprogram för att tydliggöra de olika karriärvägar som finns. Vi tycker att det är lika viktigt att du som medarbetare har möjligheter att avancera som det är för oss att ta till vara på och bygga vidare på de kompetenser som finns i företaget.

 

Karriärvägar

Som Account Manager på JKRS arbetar du med våra uppdragsgivares mötesbokning. Som nyanställd Account Manager har du en utbildningsperiod under den första månaden. Utbildningen fokuserar framförallt vid de olika delarna vi vet är viktiga för att du ska bli riktigt duktig på att boka möten. Utöver planerade utbildningstillfällen får du mycket coachning och feedback av din närmaste chef i det dagliga arbetet.

I rollen som Client Manager arbetar du i en kundfokuserad roll och har ett nära samarbete med våra uppdragsgivare med helhetsansvar för ett antal projekt, du arbetar med hela kedjan inom mötesbokning. Du arbetar självständigt med uppstart av nya projekt, prospektering, mötesbokning och uppföljning. Självklart får du fortsatt vidareutbildning.

Key Account Manager är en roll där du arbetar med försäljning gentemot nya uppdragsgivare till JKRS. Du driver självständigt egna säljprocesser där du bokar och håller dina egna kundmöten, offererar och skriver avtal. Du planerar, följer upp och analyserar säljstrategier och säljaktiviteter. Du har ett tätt samarbete med säljchef och VD rörande kundinflöde.

Som Team Manager på JKRS har du en nyckelroll rörande företagets kärnverksamhet, vilket är mötesbokning. Du ansvarar för introduktions- och vidareutbildningar samt aktiv coachning och feedback för dina teammedlemmar. Du ansvarar för resultat, planering av projekt och teamets budget.

 

Lönemodell och arbetstider

All mötesbokning sker i företagets trevliga lokaler i Alviks strand under vanliga kontorstider.

Vi är idag ca 15 medarbetare som alla jobbar heltid.

Vi erbjuder alltid en fast månadslön med tillhörande provision.

 

Efter arbetstid

Vi tycker att det är viktigt att lära känna varandra även utanför arbetstid. Vi har olika aktiviteter som är av teambildande karaktär. Det är allt från pingis, bowling, taco-kvällar, after works till roliga temafester. Vi försöker hitta på något kul en till två gånger i månaden.

 

 

Vi växer och söker fler Mötesbokare, fyll i formuläret nedan och ladda upp din CV så kontaktar vi dig inom kort.

Överföring pågår....

The server encountered an error.

Ansökan emottagen, vi kontaktar dig så fort vi kan.

Gustavslundsvägen 133, 115 41 Stockholm

Telefon: 08-121 05 900.

E-post: info@jkrs.se