Det är vi som är JKRS

Vi är ett sälj- och marknadsföringsbolag och har som affärsidé att hjälpa B2B-företag att komma i kontakt med nya kunder, skapa affärsmöjligheter och öka sin varumärkeskännedom.
Vi erbjuder tjänster inom mötesbokning, marknadsföring, förmedling av adresslistor, utbildning samt bemanning av sälj- och serviceresurser.

 

Så här startade vi

Vi grundades 2012 utifrån affärsidén att vi skulle hjälpa företag att komma i kontakt med nya kunder genom att boka kvalitativa möten. Vid denna tidpunkt fanns ett antal företag som erbjöd liknande tjänster och dessa tog vanligtvis betalt för bokade möten. Vår affärsidé var istället att ta betalt för de möten som våra uppdragsgivare faktiskt genomförde.

Det här var naturligtvis utmanande i början. Samtidigt gjorde det att vi blev tvungna att arbeta mer effektivt, vara bättre utbildade och knyta till oss mer kompetenta medarbetare än våra branschkollegor.

Så arbetade vi då. Så arbetar vi även idag.


Så här tänker vi

Vår ambition är att erbjuda tjänster av så hög kvalitet att vi får nöjda, återkommande kunder.

För att uppnå vår ambition lever vi efter våra värdeord som formar strategin utifrån hur vi arbetar när vi tar oss an ett nytt projekt.

JKRS värdeord: Kvalitet, engagemang och kompetens.

Kvalitet för oss innebär att utföra varje uppgift med stor noggrannhet och eftertanke. Det innebär också att arbeta utifrån beprövade och väl fungerande arbetsmetoder för att säkerställa en hög kontinuitet i arbetet. Kvalitet betyder även att vi inte tar några genvägar samt att vi ständigt utvärderar och mäter resultatet av våra insatser.

Engagemang för oss är detsamma som att känna passion för det arbete vi utför samt omsorg och ansvar för våra kunder. Vi tror på en nära samarbete mellan oss och våra uppdragsgivare, där en tydlig och rak dialog är naturliga delar av arbetsprocessen.

Kompetens för oss innebär att vi har en hög kunskapsnivå inom de affärsområden vi verkar. Det innebär även att vi är ödmjuka inför det faktum att vi inte är perfekta. Utbildning, coachning och interna utvecklingsmöjligheter är självklara inslag hos oss, så att vi ständigt kan utvecklas och bli ännu bättre på det vi gör.

Här befinner vi oss idag

2019 tog vi steget ut i den digitala världen. Utöver våra övriga tjänster hjälper vi idag även företag med deras närvaro på sociala medier, e-postmarknadsföring och produktion av webbplatser.

Det var vårt första steg mot att i framtiden utvecklas till en fullservicebyrå inom sälj, kommunikation och marknadsföring.

Gustavslundsvägen 133, 115 41 Stockholm

Telefon: 08-121 05 900.

E-post: info@jkrs.se

JKRS värdeord: Kvalitet, engagemang och kompetens.
JKRS värdeord: Kvalitet, engagemang och kompetens.
JKRS värdeord: Kvalitet, engagemang och kompetens.
JKRS värdeord: Kvalitet, engagemang och kompetens.